Lite förändring!

                                            Datum: 2008-08-15 Tid: 16:07:36 Kategori: Blandat
Jag var snabb tillbaka, men jag kom på att jag inte har nåt annat att göra. Varför inte blogga lite till? Jag googlade nyss på min lilla idol, MK Olsen. Vad dyker då upp, om inte världens vackraste bild? Ni kan väl inget annat än att hålla med? Hårfärgen, ögonen, you name it! ;D

Har jag sagt att det ska bli förändring på mig? Snackade med min moster idag (som förövrigt är frisör) om att jag ville färga håret. Hon ska göra det på mig framöver, och det ska bli någon nyans mörkare. Jag hoppas verkligen att det blir bra! =)
Sedan vill jag ha mer volym i mitt livlösa hår, så det ska jag nog också fixa med någon form av permanent.
Ögonen, ja det säger sig själv. För tillfället har jag otroligt tråkiga, färglösa ögon, så vad sägs om några färgade linser som typ hälften av jordens befolkning har nu för tiden? Får leta efter sådana någon dag.
Aldrig använt linser, så det är nog rätt obehagligt, men man vänjer väl sig som med allt annat! =)

Jag hade ju som mål den här sommaren att gå ner lite i vikt, och titta! Det har jag gjort. Dock inte på det sättet som jag ville, för min plan var ju att träna och äta bättre, inte ligga hemma och vara sjuk och inte kunna äta. Men hur det än är, så har jag gått ner, nu måste jag bara kämpa för att ligga kvar där och inte gå upp alla kilon igen.

Det ringer här, hela tiden! Folk ringer och tjötar om allt möjligt oviktigt. Jag hatar det.
Haha nu blev jag sur. Nejdå inte så farligt.
Men ha det fint nu! Puss & kram
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

ååh! :) Du är sötare och bästare!!! <3

2008-08-16 l 01:13:12
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: