Nya stövlar

                                            Datum: 2008-08-23 Tid: 13:17:41 Kategori: Blandat






Den sista bilden är väldigt mörk märker jag nu, men struntsamma.
Det här är i alla fall mina nya, icke fodrade stövlar från Haléns. Helt ärligt så hade jag glömt bort att jag ens hade beställt något därifrån, men det är ju trevligt med nya skor nu i alla fall. De är lite rödbruna av sig, men jag tycker att det är roligt att variera lite, inte alltid bara ha svart.
Lite ridstövel över dem kanske, men aja. Det blir säkert snyggt tillsammans med några tajta byxor eller leggins.

Puss ♥
2 kommentarer                                                                                                                    
  Angelica

Svar: Jo horoskop är sjukt läskiga då dom stämmer ! :D

2008-08-23 l 13:29:20
Blogg/hemsida: http://indielica.blogg.se/
  Jollan

Jättefina!

Jättefin blogg du har också:)



Kram.

2008-08-24 l 16:46:56
Blogg/hemsida: http://jollanlovecarola.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: