Nyduschad & fixad

                                            Datum: 2008-08-23 Tid: 16:25:06 Kategori: Blandat
Folk ringer hela tiden.
Först var det någon snubbe som ringde och ställde en massa frågor om bilar (!!). Som om jag kunde svara på det. Han fattade nog direkt att jag inte kan så mycket om bilar, för han hjälpte mig med en massa olika märken osv. Lite pinsamt var det, men han fick min mail (!!) så han skulle skicka fler frågor.

Senare ringde moster och sa till mig om morgondagen. Runt halv 11 ska håret bli färgat, jag längtar som ett svin. Mörkare is the shiet! Hon bad mig även att duscha och tvätta håret idag, vilket jag inte hade tänkt från början. Men aja!
Nu sitter jag i alla fall här i linne, kortbyxor och nyduschad kropp. Det är riktigt skönt att känna sig fräsch, eller hur? =)

Runt 19 tiden ska jag till Emil och hitta på något. Jag vet inte riktigt vilka som mer kommer. =)

Är det denna veckan jag är kär i dig? ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: