Parlamentet

                                            Datum: 2008-08-19 Tid: 21:37:45 Kategori: Blandat


21:30 visar klockan och jag såg nyss färdigt ett gammalt avsnitt av Parlamentet. Jag fullkomligt älskar det programmet, kan man ens ogilla det? Boken börjar närma sig sitt slut *snyft*. Jag är besviken. Jag brukar alltid sitta och gissa lite innan jag fortsätter läsa, vem som kan vara mördaren osv, men jag brukar ju aldrig ha rätt. När det gäller den här boken visade det sig att jag hade rätt, det är ju inget roligt då. Då blir det ju för lätt. Jag vill bli riktigt överraskad ju, så att man ligger och funderar på bokjävlen ett bra tag framöver. Aja, boken är inte slut ännu, kanske kan den överraska mig på de sista 20 sidorna. Hoppas det! =D

Cajsa
och Marie var här en sväng förut. Cajsa stannade riktigt länge faktiskt, jämfört med vad hon brukar göra. Vi gjorde absolut ingenting, snackade lite, jag läste en sida hur min nya FRIDA-tidning, och i slutet hände det sig att jag satt och sorterade gamla brev jag hade fått. Lustigt. xD Förresten, på tal om FRIDA-tidningen. Jag har fått otroligt många. När jag fyllde 17 (som var i februari!) så fick jag en prenumeration på tidningen och då handlade det om ett antal tidningar. Men jag måste ha fått hur många som helst nu. Kanske det har blivit något fel? Till min fördel i så fall! =)
Kom ett brev till mig förut också. Det var från Haléns, och jag hade alldeles glömt bort. Jag, eller mamma rättare sagt, beställde ett par stövlar till mig därifrån för ett antal veckor sen. Där löste sig skoproblemet! Helt fantastiskt!

För tillfället minns jag inget mer än att de är bruna, men jag kan fota dem när jag har hämtat dem och sedan lägga upp här. Spännande! ;)

Pusspuss ♥
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Åh vilken trevlig dag :) Blev jätteglad över att du verkade vara dig själv igen :D

2008-08-19 l 23:19:30
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: