Roliga historier

                                            Datum: 2008-08-16 Tid: 13:50:32 Kategori: Sjukt/roligt
Haha! Jag hittade en underbar sida med en massa roliga skämt! =D

"Två kondomer gick på en fest, vet du vilken som hade roligast?"
"Den som blev fullast..."


Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet. Detta var något som helnykteristen tröttnade på och han köpte därför en stor komage och lade i handfatet i avskräckade syfte.
På morgonen dagen därpå sa alkolisten då han kom ut i köket:
"Jag ska aldrig dricka igen! I går spydde jag upp hela magen, men jag fick ner den igen med lite tur och en tandborste..."

"Hur sänker man en finsk ubåt?"
"Man simmar ner och knackar på, varpå finnarna öppnar och säger: Vi är minsann inte lika dumma som norrmännen!"

"Vet du varför boxningsmatchen blev inställd?"
"Ja, boxarna blev osams och vägrade att slåss."

Alla barnen applåderade åt trollkarlen
utom Susanne
för det var hon som försvann

Alla barnen slutade knarka
utom Eva
som var trött på att leva


http://www.roliga-historier.com/

1 kommentarer                                                                                                                    
  Sandra

Hehe tack för att du piggar upp nattjobbet med lite roliga historier=)..

2008-08-18 l 01:21:13
Blogg/hemsida: http://sandrusen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: