Sex, sex och åter sex!

                                            Datum: 2008-08-21 Tid: 11:10:22 Kategori: Blandat
Igår när jag inte hade något vettigare för mig, så satt jag och googlade på typ, roliga sexhistorier. Det är väl hemskt?! Hur som helst så hittade jag några riktigt fina som jag gladde mig åt en stund.
Till exempel så hittade jag det lilla citatet som står i min meny; Sex är inte svaret. Sex är frågan. Ja är svaret.

Det är nog bara jag i hela världen som kan se något som helst komiskt med det.
Eller?
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sofia

Haha, det var ju kul !

2008-08-21 l 18:01:55
Blogg/hemsida: http://brunetternasmode.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: