U can't touch this!

                                            Datum: 2008-08-18 Tid: 19:30:38 Kategori: Blandat


Helt underbart! Jag ska lära mig dansen när jag är frisk och har ork.
Jag blir glad!
3 kommentarer                                                                                                                    
  Maria

Hej, kolla gärna in denna blogg. Vem vet, du kanske gillar den och fortsätter att läsa den :) Ville bara rekomendera den :)

2008-08-18 l 20:18:13
Blogg/hemsida: http://emdtour.blogg.se/
  gggabriella

haha man blir glad av den låten :)

kolla gärna in min blogg ! :D

2008-08-19 l 12:46:28
Blogg/hemsida: http://gggabriella.blogg.se/
  Sofie(syssling)

Rolig dans :)hörde att du har varit sjuk..hoppas du är bättre nu! Kram

2008-08-19 l 18:35:11
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: