Alltid dessa hemska drömmar!

                                            Datum: 2008-12-04 Tid: 17:21:52 Kategori: Filosofi
Inatt hade jag en oerhört kuslig dröm måste jag säga.
Den handlade främst om mina kaniner. Både sådana som jag har haft, och om henne som jag har nu. Jag hade koppel på Ella och sprang runt med henne runt kvarteret. Saken var den att hon skuttade otroligt fort. In genom allas trädgårdar osv. Jag bara hängder efter.
Men, jag kunde prata med henne. Eller alltså, ibland var hon en människa (som var en kille tror jag..) sen blev hon en kanin. (Ni vet som Tramptass i Harry Potter..)
Sedan skulle jag plötsligt till Liseberg med en klasskompis som jag vanligtvis inte brukar snacka med. Jag känner honom inte ens. Vi bestämde dock att åka dit och planerade en massa..sen kom vi på att det var vinter. Vinter = inga attraktioner öppna. Där rök det.

Sen samlades ett antal kaniner (alla var mina) i en bur eftersom de skulle skjutas. Hemskt! En av de tre kaninerna var dock gammal och det var därför den skulle avlivas, men sedan de andra två också. Fan vad sorgligt. Det var någon man där med ett gevär som skulle skjuta dem.
Men det gick inte. Det var typ, plastkulor i geväret så kaninerna dog inte.
Trots allt ville jag på något vis att det bara skulle bli av. Liksom:
- Kom igen nu då! Dö!

Sen ringde väckarklockan..

Vad betyder det där?
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: