Äntligen!

                                            Datum: 2008-12-29 Tid: 12:49:08 Kategori: Vardagslyx
Solen skiner, snön faller!

En riktigt underbar vinterdag, den 29 december år 2008.
Har suttit med bloggen och kodat hela morgonen, det börjar bli resultat!
Gör det dock inte här, utan fiffigt nog i en testblogg. Då slipper det bli jobbigt här under tiden. Smart va? ; ) (För det gör ju verkligen ingen annan...:P)

Hur som helst så ska jag gå och göra mig i ordning nu. Skall träffa Cajsa om en stund och gå lite. Vågar inte lova några fina bilder, men förhoppningsvis dyker det upp några här sen! : )

Bloggen blir...tyvärr väldigt lik som den är nu. Men jag skyller på mina dåliga kunskaper inom kodning. Jag suger :O

Nej, nu ska jag borsta tänderna, sminka mig, klä på mig och fixa håret!
Puss och kram!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: