Efter mycket slit..

                                            Datum: 2008-12-29 Tid: 21:18:35 Kategori: Vardagslyx
blev det inte bättre än såhär.

Det får duga för tillfället. Hyfsat nöjd är jag i alla fall, jag gillar de där kringelikrokarna till blommor.
Jag håller fast vid att ha en fast bakgrundsbild för det är fint tycker jag. Känns inte så tomt när man sedan scrollar ner i bloggen.
Egentligen skulle det inte ha varit ett grått streck under själva headern, men med tanke på bristen på kunskap från min sida fick det bli så ändå.

Kom gärna med en kommentar om den, det uppskattas! : )

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: