Framtid

                                            Datum: 2008-12-02 Tid: 21:18:36 Kategori: Vardagslyx
Det är så ljuvligt att bara sitta på mitt rum med gitarren på knät och plinka lite för mig själv. Jag älskar det. Det är nog fan bättre än mat, och det är det inte mycket som är.

Historiauppsatsen är färdig och det blir nog ett VG+ i alla fall. Känns faktiskt riktigt skönt. Kände att jag fick med det man skulle ha med så vad kan gå fel? : )

Jag känner att jag måste..sluta prata med en del människor. Det kommer säkert inte att ske, men det vore nog det bästa. De flesta personer som jag känner har bara en dålig, negativ energi som smittar av sig på mig direkt. Bara närheten av dem får mig att vilja kräkas och springa därifrån. Komma till ett bättre ställe.
Nu har jag fått nog. Jag går runt med ständig magvärk på grund av alla känslor som inte vet vart de ska befinna sig. Snart är det jullov som tur är, bara ett fåtal veckor kvar. Fan vad skönt.

1 kommentarer                                                                                                                    
  älsklingen :P

söööt du är min älskling =)

2008-12-05 l 00:26:33
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: