Fullt rum!

                                            Datum: 2008-12-30 Tid: 19:27:32 Kategori: Vardagslyx
Cajsa, Marie, Olle och jag...

Jag kom alldeles nyss hem.
Har varit i Skövde hela dagen och nu har jag verkligen shoppat. Presentkorten kom väl till pass kan jag säga. Främst var det jag och mamma som gick omkring men sedan helt plötsligt så dyker Maries huvud upp i en provhytt.

- Men gud, där är ju MARIE! Och Cajsa också! :O

Gick fram och snackade lite med dem men gick sedan vidare. Träffade dem lite då & då efteråt också.
Ett stort hus har ju brunnit ner mitt i Skövde också, otroligt sorgligt. Omkring 22 lägenheter förstördes och även en del affärer. Tycker så synd om dem som nu inte har något hem. Tänk er, allt är helt plötsligt bara borta. Kläderna, tv:n, soffan, böckerna och ja, i princip allting!

Sitter för tillfället på golvet i mitt rum. Intill mig sitter Cajsa, Marie och Olle och konverserar med varandra.
Pinsamt nog hade jag ett otroligt stökit rum med obäddad säng, kläder överallt och en massa skit liggandes överallt. Har dock städat så nu är det finfint här.
Har till och med hängt in mina nya saker men jag ska fota dem senare. Jag måste ju visa vad jag har köpt är klart! : )

Nu ska jag vara social istället, vi hörs sen.
Puss på er.


Jag saknar att spela trummor! <3


1 kommentarer                                                                                                                    
  din trummis <3

sooonoor =D ... kolla Derek Roddy han lirar det trumsettet... METAL... love you du ä söt när du spelar trummor

2009-01-01 l 16:52:43
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: