I held your hand through all of these years

                                            Datum: 2008-12-03 Tid: 22:16:02 Kategori: Vardagslyx
Hej bloggen

Skolan tar så himla mycket på all min tid nu så jag hinner inte blogga. Det är otroligt hur mycket jag har att göra nu. Prov hit, inlämningar dit, tal everywhere.
Shit, på tal om tal så har jag ett i morgon i engelska b. HAHA! Lycka te! ; D

Har precis lämnat in min historiauppsats på elevpresens (en sida min skola har som man lämnar in sina uppgifter till). Det känns riktigt vidrigt om jag ska vara ärligt. IG på det.

Vädret har varit grått, kallt, ruggit. Men det gör faktiskt ingenting. Min skoldag har varit fantastisk, underbar. Den började med en mattelektion full av klurigheter. (Behöver jag säga att jag suger på matte?). Olle fanns dock där vid min sida och kunde hjälpa mig att derivera.
Senare övergick det till företagsekonomi där jag..faktiskt gick ur klassrummet och lämnde en lapp till Jocke. Nu är äntligen den grafiska kommunikationen fixad. Jag har kört igång och det känns underbart. Redan en uppgift inlämnad och har en kvar.

Åh, jag älskar när saker och ting verkliger sker och blir av. När livet får en liten nystart, typ.

Både jag och Emelie deltog aktivt på dagens idrottslektion som Lucas och Tommy höll i. Det var bollsport som gällde och fytusan vad roligt det var! Spökboll, innebandy you name it!
Dock fick jag mig ett par smällar, men man ska inte klaga över smärta! :D Dörren till "idrottshuset" råkade även spricka (den är av glas) på något mystiskt sätt...kanske av en spark? ;) Men nej justde...det var ju bara en olycka..:P

Hur som helst. En toppendag! Hoppas att det kommer fler sådana dagar, de behövs kan jag säga.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Therese

åhh, spökboll har jag inte spelat sen jag gick typ i högstadiet ! :) haha.

2008-12-04 l 17:00:56
Blogg/hemsida: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: