Innebandyturnering

                                            Datum: 2008-12-18 Tid: 17:20:58 Kategori: Vardagslyx
Nej men hejsan

Dagen innan julavslutningen..
Jag började min skoldag idag klockan 12 (underbart! Varför inte oftare?) eftersom tvåorna och treorna på IT-gymnasiet hade en innebandyturnering.
Först var det menat att jag skulle vara med och spela, men jag fegade ur i sista sekund. De som spelade verkade så duktiga så jag vågade inte. Dessutom var jag allra mest rädd för att få en stenhård boll någonstans på min kropp.

Jag, Anton och Emelie gick istället en promenad och fick återigen uppleva hur det känns att vara barn. Vi klättrade i en massa klätterställningar och gungade. Vi testade även de allra minsta barngungorna. Jag hade en något större höft en vad jag hade för kanske 10 år sedan?!
Anton berättade även vart han hade bott för ett antal år sedan och visade oss runt lite. Vi var borta i Ryd. Jag måste säga att det var en ganska skabbigt ställe, aldrig att jag vill bo där.

Nu har jag jullov, kan man säga. Ska bara in en sväng i morgon till Valhall och ha en sista rolig stund med skolan. Lärarna ska förhoppningsvis klä ut sig och spela lite apa på scen. Hoppas på det i alla fall, för det var uppskattat förra året!

Precis innan jag skulle ta bussen hem så hade jag och Anton lite "roligt" kan man ju säga. Herregud vilka sjuka intressen vi har.
Hur som helst var det väl skönt, eller, lite i alla fall. (Nej, vi gjorde inget sexuellt! :P)

Puss
3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

jag har JULLOV:D ska inte till skolan mer i år! <3

2008-12-18 l 18:29:37
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  GUINEVERE

Ja, det är riktiga pepparkakor det :P

Tack för komplimangen ang. bloggen ;)

2008-12-18 l 19:48:46
Blogg/hemsida: http://bloggingbyguinevere.blogg.se/
  Kim

men ni var väldigt anfådda ju :P

2008-12-19 l 11:58:36
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: