Jag & Anton i en reklamfilm!

                                            Datum: 2008-12-09 Tid: 23:02:56 Kategori: Vardagslyx
Ja ni läste rätt!

Jag och Anton fick tidigare idag ett erbjudande om att vara skådespelare i Carins och hennes klasskompis reklamfilm som de ska skapa i Digitalt Skapande.
Först ville jag inte, herregud att skämma ut sig så. Men okej då, tänker jag sedan, jag ställer upp. Det enda problemet var att jag hade en ganska kort klänningsliknande sak på mig idag tillsammans med strumpbyxor (halv genomskinliga). Saken var den att Anton och jag skulle se nyförälskade ut, och vi skulle springa fram mot varandra och sedan skulle han lyfta upp mig lite lätt. Tänk om mina trosor skulle synas!
Haha, det var problemet. Men jag tror inte de gjorde det, så det är lugnt.

Vi åkte in till Skövde och filmade. Mitt i stan, nästan. I alla fall där alla gymnasieelever går förbi när de ska till och från bussen. Anton låg där mitt på gatan och spelade död medan jag satt på huk bredvid och skrek för full hals. Ett riktigt rockskrik! ; )
Det värsta av allt var nog ändå att Anton blev påkörd. Med flit givetvis, men det var ändå läskigt. Särskilt en gång när han nästan blev det på riktigt. Stackars Rickard (stavning?) som fick köra bilen..
Anton klarade nog förhoppningsvis sig undan med några blåmärken bara. (Han skulle ju trots allt "slänga" sig på asfalten sen och se död ut!
Modigt, säger jag.

Jag fick VG på mitt näthandelsprov förresten. Jag är nöjd, men ändå inte. Alla säger att kursen är så förbaskat enkel, men det vill jag inte påstå. Inte om man inte är van vid att handla via internet. Det är inte jag, inte så jätte.. 
Men VG är ett bra betyg. Ett väldigt bra betyg till och med, klart jag ska vara nöjd!
Antagligen blir det även det betyget jag får i kursen.
__________________________________________________________________

Kommande vecka (alltså vecka 51) ser ut följande:
Måndag:
Tisdag:Teknikutveckling & Företagande prov      inte övat...
Onsdag:Näthandelsprov, Matte C prov         inte övat, inte övat...
Torsdag: Innebandyturnering
Fredag:Avslutning! Gud välsigne!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: