Juldagen

                                            Datum: 2008-12-25 Tid: 17:54:07 Kategori: Vardagslyx
Trött..

Den här veckan kan jag sammanfatta som...okej.
I måndags kände jag mig lite krasslig men den var enligt mig inget märkvärdigt. Jag tog därför bussen in till Skövde tillsammans med Johan och spelade trummor en stund i hans lokal.
Därefter såg vi på Dansar med vargar i hans mammas lägenhet och sov dör under natten.
Dock kände jag mig sjukt febrig, så det blev inte så mycket sömn.
Först frös jag, sedan svettades jag. Precis så där jobbigt som man alltid gör när man har feber.

Stackars Johan fick springa upp och ner ur sängen och hämta vatten osv eftersom jag inte orkade röra mig. ._.
På morgonen tog jag tempen och vi upptäckte till vår förskräckelse att jag hade 39,7 i feber. Se där!
Fick skjuts hem till Hjo av hans snälla mamma och sov sedan i 5 timmar i min underbara säng. Fan ocksp, feber på julafton?

Det hade jag. Mådde kasst igår, men fixade ändå att vara uppe. Tog en dusch, sminkade mig och klädde mig i den fina klänningen som jag fått av Emelie. Farmor, faster och en liten hund kom på besök under dagen.
Jag och min familj fick julklappar till ett värde av 30.000 kr. Stackars farmor, hon är väl alldeles ruskigt pank nu kan jag tro.
Nu har vi i alla fall råd med en Spanienresa nästa sommar! Haha, underbart.

Med tanke på ett kamerasladden fortfarande är hos Emelie så kan jag inte ladda in några bilder.
Lite tråkigt, förlåt.
Men det kommer!

En hemsk sak bara, mamma glömde bruna bönor på julbordet! MISÄR! Min absoluta favorit på julafton. Nåväl, får väl käka det en annan dag helt enkelt.
Jag fick ju trots allt julklappar, det får väl duga. ; )

Av Johan fick jag;
  • En söt liten nalle
  • 2 singlar, bland annat Robbie Williams (<3)
  • Nya hörlurar till datorn (Behövligt)
  • Påfyllning i mobilen :D
Vet ni?
Haha, Hjo är allt en märklig stad.
Några ungdomar som inte har något bättre för sig gick till torget mitt i natten och högg ner den stora julgranen som fanns där. De snodde även den stora bocken som stod där så fint. Herregud..brist på annat kan man tycka!
Nu är där i alla fall en ny gran, hoppas den får stå kvar säger jag bara. ^^

Usch, jag dör av värme. Ska nog slagga en stund! Vi hörs, puss : )

Haft en bra jul förresten? = )
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie, den långe tjejen på 194cm

HAHAAHAHAHA :O dom glömde bruna bönor på vårt julbord med :O:O:O

2008-12-25 l 20:34:54
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
  Anton

Vet du vet du vet du, jag ska ge dig ett uppdrag sen när skolan drar igång.. Du ska lära mig att spela gitarr, om du vill förstås ;)

2008-12-25 l 20:57:23
Blogg/hemsida: http://pojkenmedguldkant.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: