Life is a game and we need to play it correct

                                            Datum: 2008-12-16 Tid: 17:48:39 Kategori: Filosofi
Nu börjar det likna något!

Ellas och Sixtens burar är rena och fräscha, och till och med jag själv tog mig en dusch.
Har inte använt något smink idag (inte ens i skolan!) vilket har gjort att några av mina finnar har försvunnit. I'm happy!
Dock vågade jag knappt visa mig i skolan utan gick i värsta pösiga kläderna och gömde mig en aning.

La nästan in överdrivet mycket nytt spån i Ellas bur vilket hon tyckte var lite jobbigt. Det är så gulligt att se henne "möblera om" (som jag brukar kalla det) när det är nytt. Hon tar framtassarna och puttar spånet framåt. Haha, jag satt där och fnissade lite..

------------------------------------------
För ett tag sedan sa jag att jag inte lär mig av mina misstag, vilket är helt korrekt.
Men EN grej som jag har lärt mig av ett misstag, det är att deppa för skolan. När jag var mindre, kanske gick i 6:an och uppåt, då fick jag panik och började nästan att gråta (jag VET! Jag var en tönt..) om jag inte klarade av något.
Men hey! Hur viktigt kan det egentligen vara? Man dör ju inte om man får IG på något, eller alla rätt heller för den delen.
Däremot blir jag SKITGLAD om jag väl får VG eller MVG på något. Som exempelvis engelskan igår. Det sitter i i flera dagar.



Pussar <3
7 kommentarer                                                                                                                    
  Linn

Sv; Tack så mycket :)

Hm, svårt att förklara. Massa funktioner i photoshop.

2008-12-16 l 19:41:45
Blogg/hemsida: http://ffamousunknown.blogg.se/
  BJERNHAGEN

alright :D men ändå ju! var så lite,

jag lyssnar bara på musik jag.

durå? :>

2008-12-16 l 20:14:57
Blogg/hemsida: http://lisabjernhagen.blogg.se/
  Frida

ja visst är den nice :)

2008-12-16 l 20:44:31
Blogg/hemsida: http://doyoufeelmypower.blogg.se/
  Linn

Sv; absolut :)

tar emot beställningar. Skicka ett mail när du är redo för en beställning :]

2008-12-16 l 20:58:22
Blogg/hemsida: http://ffamousunknown.blogg.se/
  Liene

sv: Tack:D men det här var ju första gången jag lyckades bli bra på skolkortet.



Men det går alltid att höja sina betyg och om man även får IG så betyder det inte att man får IG i slutbetyg.

2008-12-17 l 09:45:02
Blogg/hemsida: http://lienes.blogg.se/
  Malin

Hej! Hehe ja han e att söt. De är min sambos vovve, men han e min bebis iaf : P

2008-12-17 l 14:52:58
Blogg/hemsida: http://malinblomman.blogg.se/
  Anonym

Heej :D, gosh vilken bra blogg du har :D den är värlkligen läs värd,! Jag skulle bli jätte glad om du skriver en komentar i min blogg , gärna en fråga. Kramar www.jossefiiinee.blogg.se

2008-12-17 l 16:07:39
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: