Min önskelista!

                                            Datum: 2008-12-08 Tid: 18:36:31 Kategori: Vardagslyx
Julafton <3

  • Ett STORT, silvrigt armbandsur
  • En fet jacka som täcker det mesta av kroppen
  • Presentkort på H&M, Gina Tricot osv.
  • Mascara, läppenna, läppglans
  • Ringar
  • Pengar (tråkigt, men otroligt välkommet!)
  • Parfym (Diesel, Fuel for Life) -->



Listan blir mindre för varje år känns det som. Men det som står ovan är väl det som mest är välkommet. Hoppas på att jag får något av det i alla fall. : )




0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: