Now, nothing could change what you mean to me

                                            Datum: 2008-12-16 Tid: 15:52:03 Kategori: Photoshop
Har jag sagt hur mycket jag älskar naturen?

Jag älskar den i alla fall. Trots det tråkiga vädret som jag annars hatar (duggregn, mulet, råkallt) så var det en helt underbar promenad jag tog förut.
Gick ner mot Hjoåns dalgång och fotade lite. Hoppas att ingen såg mig för jag såg nog rätt puckad ut där jag satt på huk och grejade.
Några bilder blev det, inte så fagra, men tillräckligt.

Energin flödade. Naturen ÄR vacker. Visar man kärlek, får man kärlek tillbaka, har jag lärt mig. (Det är ungefär det jag kan..:P)



Smällbär

När jag var nio bast så föll jag från en björk, rätt ner i den här smällbärsbusken. Det var skönt.
Bröt nyckelbenet. ; )
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: