omg

                                            Datum: 2008-12-18 Tid: 22:50:33 Kategori: Vardagslyx
Kvällen har för mig bestått utav en massa Tv-tittande (vilket är ganska ovanligt). Programmen jag såg var Du är vad du äter, Bonde söker fru(bara när det var paus på det förstnämnda) och Leilas jul.
Shit vad ledsen jag blev när jag tittade på Du är vad du äter.
Ankie Bagger var med där för att bli smalare, hon var 164 cm lång. Lika lång som mig med andra ord.
Det som var mest skrämmande med det hela var att hennes mått nästan var likadana som mina egna!

Visst, doktorn sa att hon var fullt normal osv, men ändå!

Nej Melinda, nu blir det nya tag här!
År 2009 blir det hårdträning, bra kost och lite godis.
Fan alltså, jag är trött på att vara FET!

Skulle egentligen ha sett filmen Juno nu (någon som har sett den? :)) men klockan tickar och för varje sekund blir jag bara tröttare. Borde nog lägga mig istället så att jag orkar upp till julavslutningen i morgon.
Jag riktigt längtar!
Hoppas att det blir en trevlig stund. Synd att lovet är så kort..

Jag vet att jag borde tänka positivt nu, men mängder av prov, inlämningar osv väntar mig redan i början av januari. Usch.
Aja, jag ska i alla fall njuta av ledigheten december ut!

Nu ska jag och mina celluliter traska iväg till sängen!
Puss och kram, decemberbarn! =D


HAHAHAHAHAHA! Trevlig kväll på er! ;)
3 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie, den långe tjejen på 194cm

AHAHAHAHAH snygg bild på oss babt :D ;>

2008-12-18 l 23:23:23
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
  Emma

hahahha oookej den va rätt orginell ;) söt du äär!!

Tack så myckeeet :D

2008-12-19 l 00:51:42
Blogg/hemsida: http://supergirlemma.blogg.se/
  JENNA

okej, skrev inlogg + lösen i mejlfältet :)

2008-12-19 l 14:59:31
Blogg/hemsida: http://gucciime.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: