Söndagen 21/12 -08

                                            Datum: 2008-12-21 Tid: 11:51:06 Kategori: Filosofi

~ Vikt flygplan av papper och haft en tävling med bror.
~ Försökt locka ner Missan från vinden med hjälp av hennes älsklingsmat - misslyckades. (Går hon på en ny diet tro?)
~ Spelat två omgångar schack och vann den ena. Dock såg min spelpartner det bara som en "träningsmatch".
~ Satt ihop en tavla som senare ska upp i hallen.
~ Spelat synth, My heart will go on

Så har min morgon sett ut på ett ungefär.
För tillfället står Sixten på huvudet i sin bur. Man kan ju undra om han håller på med något nytt tricks? Haha, men han är ändå för söt! : )

Vaknade till världens mardröm i morses. Den hör lätt till en av de värsta i hela mitt liv. Min bästa vän, den som jag älskade allra mest, dog.
Saken var den att de lurade mig. Min bästa vän skulle bara..få vila lite. Sen visade det sig att de höll på att döda honom med något gift. Jag bara sprang dit och kramade honom och grät floder. Han grät också, för vi båda visste att vi skulle vara ifrån varandra under en mycket lång tid.
Men jag avslutade det hela med: Vi kommer att ses igen!
...

Sen öppnade min bror dörren och tände lampan. Dags för frukost.
Hela min säng var blöt, antagligen har jag gråtit i sömnen igen.

Det var första gången jag verkligen kände att jag inte ville leva. Vad ska jag leva för liksom?
Sen tänkte jag på Sixten, Ella och alla andra som jag älskar. Vem ska ta hand om dem om jag försvinner? Antagligen ingen, och då är jag bara dum om försvinner.
Helt plötsligt känns allting så fruktansvärt meningslöst. Skolan, jobb, äta osv. Vad är det för mening att kämpa om man inte vet vad man kämpar för?
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: