Vinterpromenad måndagen 29/12 2008

                                            Datum: 2008-12-29 Tid: 21:46:10 Kategori: Foton












Ovan ser ni ett antal bilder från min eftermiddag.
Vad tycker ni om dem? : )

Jag älskar att vara ute i naturen, men jag hatar att inte ha kameran med mig (har jag märkt de gånger jag lämnat den hemma..)
Cajsa och Marie hade med sig sina kameror också, så det resulterade i att vi alla tre sprang runt som tokar och fotade olika saker.
Dock hade Cajsa ingen systemkamera, så det såg lite ynkligt ut, men bilderna blev fina ändå! : )

Peace & Love

4 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

hehe ja, min kamera är inte såå dålig iaf:D mys vare<3

2008-12-29 l 22:39:58
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Marie

ååh! Det blev jättefina bilder! och din blogg blev också jättesnygg ju :D Du är så duktig!!

2008-12-29 l 23:38:43
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  Malin W

vilka fina foton! du borde ju bli fotograf eller nåt! =D

2008-12-30 l 14:30:24
  Rebecca

sv; oj tack så jätte mycke!!:D ja, min hund e söt;) hahha :D



Du tar jätte fina bilder!!

2009-01-15 l 17:56:10
Blogg/hemsida: http://rimh.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: