Beställt från H&M

                                            Datum: 2008-02-18 Tid: 13:30:38 Kategori: Blandat
Hej igen. Min mamma har varit snäll och beställt lite kläder till mig från H&M. Tänkte visa vad det var för grejer! =)

image394


Bland annat det där "setet" eller vad man ska säga. Fast, jag vet inte vilken färg hon valde. Jag kunde inte bestämma mig nämligen, så hon fick välja. Men, hon tyckte bäst om det blåa, så jag antar att det blir det...:P



image395





Och den gråa skjortan där också. Förhoppningsvis är den rätt lång så man kan ha den tillsammans med ett par leggins. Det blir säkert snyggt! ;)












Lite nya vårsaker! Alltid kul med nya små grejjer. =)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Den blåa tröjan fast blå/vit är både jag och petra intresserade av! ;) haha!

2008-02-18 l 18:51:02
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Melinda

Cajsa: haha jaså :D jomen den verkar helt okej ;)

2008-02-18 l 20:56:13
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: