Engelska

                                            Datum: 2008-02-19 Tid: 08:47:06 Kategori: Blandat
Har engelska nu, jag HATAR engelska. Egentligen borde jag älska det, eftersom det var Mary-Kates favoritämne. Haha, men tyvärr, jag gör inte det! Hatar språk, verkligen! Tycker att det är så otroligt svårt! Inte nog med det, jag har svårt för matte också. Alltså, sägs det inte att om man har problem med språk så kan man matte och tvärtom? Aja, jag är väl ett undantag. Problemet med mig är väl att jag itne kämpar för sådant som jag tycker är svårt och tråkigt. Ger upp och gör något annat onödigt och meningslöst.

Mitt nya citat: Allting är så tråkigt och meningslöst!

Okej, det har jag sagt rätt länge, men det får bli mitt lilla citat.

Btw så spelade jag biljard med Charlotte förut, jag vann! =) Underbart! Fast boll nr 9 fattas, den är borta. :O Hoppas att någon har hittat den nu.

Kram<3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Tobias

svar: menar de, dom måste ha kläder på sig ockås :S

2008-02-19 l 10:18:34
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
  Marie

var det ett skämt?! O.o

2008-02-21 l 00:24:50
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: