Filmen var bra!

                                            Datum: 2008-02-23 Tid: 14:25:46 Kategori: Blandat
Hej hej :)

Sov verkligen ut idag! Vaknade runt kl 12. Hade kanske, 4-5 drömmar inatt, helt otroligt. De handlade om allt möjligt, min släkt, Sebastian, bredband, hästar haha :D Underbart!

Filmen igår var faktiskt bättre än vad jag hade trott. Först hade jag tänkt mig att den skulle vara sådär, för det kan ju vara svårt för dem att vara roliga i en hel film, men de lyckades! Min favoritscen var nog när de var nergrävda i sanden haha. Morgan bara: Robert, göm dig! Hahaha x)

Har skaffat lite semlor som jag ska äta sen, hoppas att de e goda. Hon på fiket som sålde de, var lite udda. Hon var kort, kanske 1,45 m, hon hade rött hår och sa "varsågod" kanske 100 gånger under de 5 minuterna jag var där inne. Haha påminner om en viss "caféjobbare" i skolan. ^^

Nu ska jag fortsätta att dricka min Coca Cola. Ha en bra dag! Puss <3

image406
.

2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie S

haha, å den som verkar så kass :O

2008-02-23 l 17:48:31
  Melinda

haha neeeeeej, den va sjukt bra och rolig! ;)

2008-02-23 l 17:55:37
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: