Företagsekonomi

                                            Datum: 2008-02-05 Tid: 09:58:56 Kategori: Blandat
Hej igen!

Har lektion nu igen! Haha, då passar jag på att skriva blogg. ^^

Företagsekonomi är det som gäller! Jag har fått ett ord "verkshöjd" som jag ska förklara för klassen. UTAN ordet "verkshöjd" med i meningarna. :P Har INGEN aning om vad ordet betyder, så jag använder wikipedia. ^^,

Den här lektionen ska jag faktiskt inte jobba med Fek, utan med svenska! Ska skriva klart en liten skräcknovell som jag sedan ska läsa upp inför klassen! Piiinsamt! Usch, hatar att redovisa saker muntligt! Skriftligt också för den delen.
Have e nice day! ;D


image379
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: