Företagsekonomi

                                            Datum: 2008-02-26 Tid: 11:52:45 Kategori: Blandat
Hej igen :)

Hade nyss en lång, tråkig lektion i företagsekonomi, hatar det ämnet. Men, vi fick tillbaka proven som vi hade och jag fick VG. 44 poäng hade jag hehe, för att gå MVG behövde man ha 50. Hyfsat nöjd! =)

Sitter och proppar i mig läkerol här, inte så bra kanske, men det är supergott!!
Har svenska senare, ska nog läsa då tror jag. Hoppas att Anton får tillbaka sin uppsats så jag får se hans betyg! Hoppas han inte hade MVG. :P
Haha fyy, jag låter som värsta studen. ^^

Jag hatar bilddagboken.se, fy. Det är så jäkla seg jämt (förutom tidigt på morgonen då det inte är så många inloggade) så det slutar med att jag ger upp. Bara stänger ner skiten och gör något annat. Haha, jag kan verkligen få damp på datorer. Jag är en hyfsat lugn människa för övrigt, men när det gäller datorer så vill jag ibland bara krossa dem.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: