Förkyld

                                            Datum: 2008-02-02 Tid: 15:00:30 Kategori: Blandat
Usch, blev riktigt snorig av att stå och baka förut. Jag vet, det låter verkligen fräscht, men tyvärr sant. Sitter i sängen nu och snorar hehe. Ska väl snart sminka mig lite extra och kanske städa upp lite här, om jag orkar.

Lyssnar på "Gimme Gimme Gimme" av Abba. Haha, den är riktigt bra! Abba är förövrigt en ganska bra grupp, eller var om man ska säga så.
Missan ligger och snarkar på min stol borta i rummet. Gullig är hon! =)

image372


Det snöar verkligen mycket här! Gör det det där ni bor också? Jag tror tyvärr att allt kommer försvinna alldeles snart! Det är ju inte så kallt, kanske -1 bara. Jag hoppas på fint väder på måndag i alla fall! Då fyller jag 17! =)

Kram<3
3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

ABBA är överskattade...

Grattis på'rej, förresten :D

2008-02-02 l 18:54:08
  mojje

hoppas verkligen snön försvinner snabbt

2008-02-02 l 20:03:23
  Melinda

Marie: haha de kanske de är x) Tack! =)

mojje: njae, både och! Om den ska ligga kvar ska det vara kallt så det inte blir slask och grejjer! :P

2008-02-02 l 20:48:42
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: