Fredag!

                                            Datum: 2008-02-22 Tid: 11:23:23 Kategori: Blandat

Hejhej! =)

Äntligen fredag, helt underbart. Det har varit en ganska lång vecka tycker jag, mycket skolarbete & mycket träning. Har aldrig tränat så mycket i hela mitt liv! En sak som är bra med dansen är att det är hög musik på! Det är ju framförallt konditionen man tränar när man dansar, och då märker jag att jag faktiskt klarar mer än vad jag tror. Det är betydligt roligare än att vara ute och springa, men man får nog minst lika bra kondition!

Dagens lektioner än så länge har varit Svenska och Grafisk kommunikation. På svenskan var det meningen att jag skulle läsa, men tittade på något program om jättesalamandrar istället. Måste erkänna att de såg rätt läskiga ut. Stora, mörka och de smög sig fram där i vattnet. Men, jag älskar ödlor ändå, har alltid varit intresserad av dem. Men, Sixten är sötast!<3


Deppar fortfarande över mina tänder..men aja, hoppas att inte alltför många lägger märke till det och spyr diskret på toaletten. ._.

Läste ut den förbannade engelskaboken igårkväll också, fast på svenska faktiskt, om jag ska vara ärlig.
image399
En helt värdelös bok tycker jag. Jobbig att läsa och bara en massa "och" överallt!




0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: