Hem till Midgård

                                            Datum: 2008-02-18 Tid: 15:36:05 Kategori: Blandat
Hej =)

Äntligen hemma! Var så sjukt hungrig när jag kom hem så jag bara frossade i mig onyttiga saker. Inte bra det inte, men skit i det. Vad gör det om 20 år liksom? =) (haha, Emelie-citat)
Det känns som om jag har tränat som en jävla idiot idag, fastän jag egentligen inte har det.

Saker jag gjort idag som förknippas med träning:
  • Cyklat till bussen (nedförsbacke i och för sig..)
  • Gått från skolan till F&S
  • Tränat på F&S
  • Gått från F&S till skolan
  • Cyklat hem från bussen
Haha, ni kanske skrattar åt detta. Men det är mycket träning för att vara jag. Så ska det fortsätta, varje måndag framöver.

Har ju även besämt att vi ska träna på Friskis&Svettis på onsdagar efter skolan, men då kom jag på. Sista lektionne på onsdagar är ju idrott, blir det verkligen bra? Aja, struntsamma, man kan ju faktiskt få i idrottskläderna till F&S med tanke på att det inte är långt + att man går i skogen.

Inlägget döpte jag till "Hem till Midgård" för at den DVD-skivan satt i och jag tittar på det just nu. Var aslänge sedan jag såg det, ibland är det skoj! Det är min humor, fast ändå inte. :P

Älskar måndagar, endast 3 lektioner, slappa! Matte, grafisk kommunikation, programhantering.
För några veckor sedan såg vi en film på GK, Die Hard 4. Den såg vi idag också...Vi skulle titta om det fanns mycket smygreklam. ^^ IGEN! Men, bättre än att jobba! =)

Visstfan, (ursäkta för ett långt inlägg) men jag måste ju göra den där GK-saken snart. Usch, hatar inlämningsuppgifter, har ingen fantasi. =( Den är som, bortblåst!


Puss!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: