Jag följer varje steg han tar...

                                            Datum: 2008-02-07 Tid: 17:17:16 Kategori: Blandat
Hej igen! =)

Är hemma nu efter en lååååång skoldag. Varje dag i skolan börjar med att jag smiter in på toaletten och sminkar mig. I morses när jag gick dit var Emelie redan där. Så har det typ, alltid varit. Men eftersom hon är borta rätt mycket nu för tiden så är det inte så vanligt länge. "/

Jag fick låna lite smink av henne! Sådant där bronze puder. Underbart, men jag tror jag blev lite orange. Haha, skitsamma, färg är bra & underbart! =) Älskar det...

ProveN idag gick, sådär. Jag får nog i alla fall G på naturkunskapen, det gick rätt bra. Skrivkramp! Svenskan, som var en uppsats, ska vi fortsätta med på lektionen i morgon. Det är inom temat "Skräck" och är, enligt mig, rätt svårt. Visst, min fantasi är juvlig, men jag är ändå mer för deckare, kriminalromaner och sådant där. När galna människor styckmördar varandra. ^^ Det tycker jag är roligt att läsa, antagligen för att det är så spännande att få reda på vem det är!

Nu är det redan 3 dagar sen jag fyllde år. Jösses, det är bara några månader kvar tills jag är 18, om man ser det så. :P ^^, Då ska jag skaffa körkort & dricka sprit och röka :D Lääääängtar! <3<3



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: