Kärleken är bra, man älskar & blir älskad

                                            Datum: 2008-02-26 Tid: 19:37:34 Kategori: Blandat
Hejhej :)

Nu mår jag bra. Vilket inte är bra. Har precis ätit faktiskt, alldeles för mycket.
Utvecklingssamtalet gick förvånadsvärt bra, enligt min mamma. Hade VG och nästan MVG i ett ämne (svenska). Mamam blev svinglad för hon trodde att jag skulle vara dålig och ha G i det mesta, men icke. Hade G i engelska och programhantering typ, men jag hatar de ämnena!

I morrn är det bad på idrotten, underbart. De flesta i klassen ska inte vara med eftersom de inte vill/vågar visa sig halvnakna. Men wtf, så hemskt är det väl inte. +, man är ju i vattnet för tusan! Simma en sväng. ^^
Dansen idag var inget rolig alls. Nu kan jag nästan alla rörelser utantill hehe, men det är väl bra det. Var otroligt trött hela tiden och kom dessutom försent på grund av utvecklingssamtalet. Men aja, nästa gång bir det nog bättre!
Favoritlåten under dans-timman är lätt Maniac!



Man vill bara, hoppa upp & ner, och det är precis vad jag gör! ;)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: