Klockan

                                            Datum: 2008-02-26 Tid: 07:51:06 Kategori: Blandat
God morgon :)

Haha, såg att min så otroligt fina, rosa, klocka här på bloggen går FEL. Det var ju mindre bra om man säger så. Hur gör man för att rätta till den igen tro? :P Kan ju vara bra om den går rätt.

Idag var det segt att säpa sig ur sängen, så jag snoozade i 9 minuter med lampan tänd. Det hjälpte lite. Målade mina naglar igår för första gången i hela mitt liv. Nej, där ljög jag, men längesen var det i alla fall. =)

Dagen idag blir soft. Ett antal lektioner med långa raster emellan. Kanske tar lite thé och en macka i cafeterian senare, vem vet. ^^ 15:45 har jag utvecklingssamtal också, då kommer mamma. Undrar vad läraren kommer säga, är äckligt nervös! :S

Have a nice dag! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: