Krull

                                            Datum: 2008-02-07 Tid: 17:44:50 Kategori: Blandat
image384


Haha lägg märke till lilla Charlotte bakom. =) Så söt så! :)


image385Seriöst, jag ser ut som en häxa! Men, det var vackert ;) VAR! =)



image386
















Underbara bilder! =) From min mobil, inte världens bästa kvalité kanske..."/ Menmen, det funkar!

image387




Och såklart lilla Anton, som kommer bli emo ikväll eftersom jag är bättre än honom på allt. ;) Hoppas du förstod att det var ett skämt lille Anton! =)









Det var lite bilder det! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: