Lördag

                                            Datum: 2008-02-02 Tid: 10:51:10 Kategori: Blandat
God morgon :)

Hur är det med er idag? Med mig är det, än så länge bra, som vanligt. Vaknade runt 9 och har sedan dess hunnit duscha, snacka med Sebbe i telefon och ätit frukost.

Idag är det släktkalas runt kl 17:00. Vet inte om jag ser fram emot det eller inte, men jag får förhoppningsvis lite presenter. =)

Justde, haha, jag satt och tänkte på en mening som Olle i min klass sa för några veckor sen. Det var när vi skulle ha prov i TMS, han satt bakom mig och Anton. Sen plötsligt sa han:

- Ooh, Anton, Björn Borg kalsonger? ;)
- Mmm, sa Anton.
- Och Melindaaaa, du tycks inte ha några trosor alls?! =)

Det lät så roligt när han sa det så jag höll på att garva ihjäl mig. x)
Aja, det var mitt lilla morgonskämt det, ;)
Nu ska jag göra mig i ordning och sedan baka kladdkakor. Mums! =)

Ha en finfin dag =D



2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

HAH :D jag säger ju att du har häng ^^

2008-02-02 l 18:51:18
  Melinda

Marie: haha gör du? x)

2008-02-02 l 20:49:17
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: