Måndag -skola igen!

                                            Datum: 2008-02-18 Tid: 13:17:13 Kategori: Blandat
Hejhej :)

Klockan är 13:16 och jag sitter i skolan, har min sista lektion nu. Måndagar är underbara! Endast 1 lektion och en extremt lång rast! Håltimma kanske man ska kalla det. I alla fall, andra måndagar har vi gått ut och ätit eller bara suttit och degat i cafeterian. Idag gick vi till Friskis&Svettis! Det ska vi även göra alla andra måndagar. Det var endast jag och Anton som kämpade idag, Carin & Emelie satt bredvid och, åt frukt och tittade på snygga killar.

Tog inte alls mycket, tyvärr kanske man ska säga. Men, har jag otur så får jag träningsvärk i alla fall. Det tror jag att jag får med tanke på att jag aldrig, ALDRIG tränat! Det senaste året i alla fall. :P

Programhantering är det just nu, tråkigt ämne! Har inte öppnat böckerna än, kommer nog inte göra det heller. ^^ Ska göra klart en inlämningsuppgift, men den gjorde jag klart igår, hemma. ;) Duktigt!!

Bye! ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: