Måndag

                                            Datum: 2008-02-25 Tid: 08:59:07 Kategori: Blandat
God morgon :)

En otroligt fin dag idag, solen skiner för fullt och det blåser inte alltför mycket. Däremot är det jäkligt kallt!! Solade solarium igår, dvs att jag stinker "bränd hud" nu. Det gör inte mig så mycket, men det hade ju gärna kunnat få ta lite också. ^^

Har faktiskt lärt mig att leva med mina fula tänder. :P Tro det eller ej, men ibland ler jag för mycket för mitt eget bästa tror jag. Men det är bara att bita ihop.
Har endast 3 lektioner idag, som jag nämnde igår. Otroligt skönt!!

Igår kväll var jag ute & sprang i Högaliden. 3½ km på 13 min, det är fan mitt rekord! Usch vad snabbt den gick, jag sprang så att jag trodde jag skulle dö. Seriöst, jag tänkte: "Vad du än gör, sluta inte springa, spring tills du faller ihop!" Funkade! =) Men tyvärr föll jag inte ihop. :P

Nu ska jag öva på matematik B, har prov på fredag. Usch, hatar matte.
Ha en bra dag, pusshej<3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: