Matdagbok

                                            Datum: 2008-02-11 Tid: 16:06:10 Kategori: Blandat
SJÄLVKLART! Vilken toppenidé! (Okej det är min katt Missan som brukar ha toppenidéer, men den här är great!)

Börja skriva en matdagbok, och vad passar bättre än att skriva det här? I min egna lilla blogg som vem som helst kan läsa. Men, det blir nog bra. Då ska jag inte äta så mycket, för det blir ju pinsamt. ^^

Well, dagbok för idag:

Runt 11-tiden - Thé (med alldeles för mycket socker) och en fullkornsmacka med smör & ost.

Runt 15-tiden - En kladdkakesmet (hahaha vilken underbar måltid)

Ja det där såg ju inget vidare ut. Men blä, inget nyttigt alls! Ska hämta en apelsin!


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: