Morgan Pålsson <3

                                            Datum: 2008-02-22 Tid: 11:45:43 Kategori: Blandat

Haha jag kunde inte hålla mig borta ifrån skrivandet. Ikväll ska jag på bio! Ska se den där Morgan Pålsson filmen haha! Ska bli roligt. 

image400  En underbar man i sina bästa år, som alltid är på fel plats vid fel tillfälle haha! =)   Hoppas på att det är en bra film! :)







Nån mer som ska se den? :D

2 kommentarer                                                                                                                    
  josefin

Haha den verkar skit rolig x)

Tack ska du ha, detsamma :)

2008-02-22 l 11:54:29
Blogg/hemsida: http://svenssonjosefin.blogg.se
  Melinda

Hoppas att den är rolig också! :)

2008-02-22 l 11:58:39
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: