Nästan kväll

                                            Datum: 2008-02-06 Tid: 17:33:42 Kategori: Blandat
Nu är nästan den här dagen över, men än är den inte slut! Sitter hemma nu och har rysligt ont i låren. Antagligen kommer jag i morgon att ha ont i alla övriga kroppsdelar också. "/  Hade nämligen idrott idag (:P) och det var, seriöst, den jobbigaste gympalektionen jag NÅGONSIN haft under mina skolår. Till och med jobbigare än alla vidriga konditionstest. Vad vi gjorde? Typ kickboxning. Usch vad jobbigt det var. Stod och sparkade och boxade och en massa saker. I slutet skulle vi träna nack/hals-musklerna. Då låg vi på golvet med huvudet ovanför marken, jag kommer nog inte kunna röra mig i morrn. x)

Det är ju nästan pinsamt, han som ledde lektionen sa att det inte ens var hälften så jobbigt som när han gjorde det med sin grupp. ^^ Jag ska börja träna! Friskis&Svettis, jogga & använda vibratone. ;) Det MÅSTE ge resultat! Annars vet jag inte vad jag gör! :P

Åkte in till stan efter skolan (börjar bli eom en vana) eftersom jag skulle träffa Cajsa & Andreas (som vanligt) men han dök inte upp! Konstigt va!!?!?!? Usch, jag stör mig så jävligt! Hatar'n utan att ens ha träffat aset! :P

Har ett prov i morgon, naturkunskap. Det kommer nog gå sådääääär, har pluggat rätt lite. Men, gymnasienivån är svår vill jag lova. :P I alla fall för mig. ^^,

JUSTDE, jag snackade med engelskaläraren idag angående mitt betyg. ^^ Hehe, det svåra var att förstå vad hon sa, eller egentligen inte, men det jobbiga var att jag inte kan prata. Jag bara: "okey", "yeah" och sådana ord. Underbart?

Hon sa i alla fall åt mig att jag hade kasst självförtroende och att jag skulle bättra det genom att snacka mycket med Anton på lektionerna så att jag lärde mig. ^^ Usch!

Kramhej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: