Nya avsnitt av Hjälp!

                                            Datum: 2008-02-01 Tid: 22:24:43 Kategori: Blandat

Hej igen.

Melinda heter jag, för er som glömt det eftersom jag knappt skrivit något på sista tiden. Anledningen till att det varit en dålig uppdatering är att bloggen har sett så fruktansvärt tråkig och meningslös ut, och då vill jag VERKLIGEN inte skriva något. Varken jag eller bloggen mår bra av det, inläggen blir tråkiga. :P

Men, nu är jag tillbaka med mina konstiga tankar och påståenden. ^^ Grattis!

Idag, eller ska jag säga ikväll, är den första kvällen på länge som jag faktiskt är HEMMA. Har tillbringat alla andra fredagar 7 mil söder om Hjo de senaste kvällarna, nämligen i Jönköping. Men inte idag. Anledningen? Jag ska ha kalas i morrn...
Ska baka 3 kladdkakor och dekorera smörgåstårtor, roligt va?! Haha, kanske inte, men gott!

Eftersom min moster fyller år dagen innan mig, ska vi i år ha kalaset tillsammans. Hon blir 36 och jag 17. Vi ska vara där! Dels är det mycket större + att det finns mer att göra där. Kanske köra lite Guitar Hero? Who knows. ^^

I alla fall, detta blir ingen Sebastian-fri helg tack och lov, utan han kommer till mig senare på kvällen och sover över. Med andra ord kommer vi bara vara i Hjo i helgen. Nästa helg får väl bli nere i Jkpg då! Vi ska tydligen sola på något solarium som var väldigt bra! Härligt. =)


Nu måste jag ändra lite mer i bloggen. Ett stort minus är att det tar en sån tid innan allt ändras!


Justde, de sände nya avsnitt av programmet Hjälp!, idag. Alltså, alla roliga komiker och så är med där, men det är egentligen inte så roligt har jag kommit fram till.

Johan Glans (=])
Johan Rheborg
Annika Andersson
Felix Herngren
+ fler!

Tyvärr är det inte så kul som jag vill att det ska va!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: