Onsdag

                                            Datum: 2008-02-13 Tid: 12:47:37 Kategori: Blandat
Hej på er :)

Första gången jag vaknade idag så var klockan runt 04:00. Var sjukt törstig och kissnödig hehe. Men, ville inte väcka hela huset så jag gick inte på toaletten. :P Vatten hämtade jag inte heller haha, för det kändes som om jag skulle spy upp det.

I alla fall, idag har jag cyklat till ICA med min lillebror. Mamma är hemma från jobbet för att hon har ont i magen, så vi handlade åt henne. Samma sak gjorde vi igår, och då mötte vi mormor och våran morbror. Mormor sa: Hejhej, hej.
Haha samma sak hände idag, fast det var inte mormor, det var en gammal dagisfröken hehe, hon bara: Hejhej, hej. Gick där med en fin hund! =)

Har spelat gitarr också! Älskar att spela gitarr, särskilt när det låter bra. ;)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Jag som gillar när det låter dåligt..

2008-02-13 l 21:16:55
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: