Onsdag

                                            Datum: 2008-02-20 Tid: 15:45:56 Kategori: Blandat
Hejhej :)

Mycket har hänt idag (eller ja, mer än vanligt i alla fall, så inte så mycket men!)
Orkar inte riktigt skriva ner allting utan jag gör en liten tråkig lista istället. ^^ Read it, or don't! :P

Dagens

roligaste: titta på mattelärarens olika rörelser när han undervisade
tråkigaste: gå till Puls med 2 jävligt runga väskor!
konstigaste: att båda hissarna luktade mat?!
mest pinsamma: När vi välte på cyklen framför bussen!
mat: kyckling, currysås & ris.
spya: efter maten inne på tjejtoaletten så spydde jag & en annan! Haha riktigt ruskigt att se när någon spyr, äckligt var det! Första gången också. ^^ Nu vet jag att jag klarar av att se spy i alla fall.
klädsel: en svart tröja då mans er axlarna, blå jeans & svarta små klackskor. ^^ Silvrigt hjärthalsband & silver-svarta örhängen.



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: