Psyko-freak?

                                            Datum: 2008-02-25 Tid: 20:09:34 Kategori: Blandat
Jag tror jag är lite freakad, om det nu finns ett sådant ord över huvudtaget..
Jag gillar mat, men varje gång jag ätit får jag en "må-illa-känsla" vilket jag tycker är rätt bra. Men det är ju inte bra för halsen, det svider som 17! Menmen, jag lider och jag mår dåligt och jag är lycklig.

Det finns en person här i världen, som jag trodde mig tycka om, men jag har kommit fram till att det är just den personen som har fått mig att inse hur pass dålig och värdelös jag är. Då kanske man kan tycka att det är den personen som är psykiskt skadad på något vis, men när man varit med om hemska saker, men ändå vet med sig om att man varit dubbelt så elak och hemsk mot någon annan (som man verkligen älskar) då kan man inte annat än att hata sig själv.

Aja, det var lite livsord det, nu ska jag gå ut & gå med mina föräldrar. Pusshej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: