Sista lektionen

                                            Datum: 2008-02-25 Tid: 13:18:15 Kategori: Blandat
Hej =)

Jag, Carin & Anton var nyss på Thai House och käkade lite. Det var gott, tog ris, friterad kyckling och sötsur sås. Åt lagom mycket också, så jag slapp den där äckliga spy-mättnad-känslan! :) Hon som jobbar på Thai House är utländskt, men hon ser faktiskt ut som en mörkhårig Amanda Jensen (IDOL)
Gick till Ö&B:s efteråt också, köpte lite Läkerol, kommer bli sjukt lös i magen sen. :P

Haha justde, såg på "Hundtricket" i helgen också. Var aslänge sedan jag såg den, mindes ingenting. Den var ganska rolig faktiskt, älskar Alexander Skarsgård. Haha, när Mia sa att det var hennes syster som kom så var det första han sa: "Okej, hur gammal är hon?". Haha, så rätt så rätt. ;)

Excel fortfarande, svårt ju, riktigt svårt. Fast det kan vara för att jag inte lyssnar så jätte mycket. Kanske borde göra det. ;)

image411

.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Har ni en fransk version av excel?! xD :P

2008-02-25 l 23:39:04
  Melinda

haha oj x) Lite fel bild där, men VISST det har vi :D:D Lotsas vi :P

2008-02-26 l 07:59:16
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: