Söndag

                                            Datum: 2008-02-24 Tid: 12:47:59 Kategori: Blandat
Hej på er! :)

Söndag igen, tyvärr. I morrn är det skola igen, tyvärr! Men, det gör faktiskt ingenting, jag älskar måndagar! Endast 3 lektioner och en aplång rast! Lovely! =)

Sitter och äter godis som blev över från igårkväll. ^^ Inte särskilt gott, men vad gör man inte. ;) Har varit och handlat också, för 70,50 kr. ;P En ost & apelsinmarmelad!
Idag händer inget speciellt, ska städa undan lite, och sen ikväll ska jag titta på Tv. En annan del av Köping! =) Ett underbart program! =)

Later! =)

image408
.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: