Söndag

                                            Datum: 2008-02-03 Tid: 19:01:22 Kategori: Blandat
Hejhej =)

Nu var helgen slut, trist! En lång skolvecka väntar med bland annat ett prov i Naturkunskap, kemi. Hmm...usch! Måste börja läsa om det snart känner jag! Om jag nu vill ha godkänt. Men, det behöver jag faktiskt nu efter fredagens förlust hehe. Tror, eller är faktiskt nästan helt säker på, att jag kommer få IG på matteprovet. Men, whatever, det VAR svårt.

Har inte gjort alls mycket idag. Sebastian har varit här, vi har köpt godis (som vanligt), gått en ganska kort promenad, tittat på flera avsnitt av OC, ätit kladdkaka (utan grädde!!) och bara slappat!

Har en äcklig finne på axeln! Haha, hur går det till? Har aldrig haft det innan. Men, det är bättre än att få dem i ansiktet!

Nu ska jag göra något nyttigt, eller bara fortsätta slappa! ^^

Ha en fin kväll! <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

sen när blev hakan en del av magen, menar du?!

2008-02-04 l 00:59:09
  Melinda

Marie: haha VA? :P

2008-02-04 l 09:07:42
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: