Sportlov!

                                            Datum: 2008-02-11 Tid: 13:08:51 Kategori: Blandat
Hej alla glada. :)

Nu är det SPORTLOV! Men, ingen sport för min del. Jag ska plugga och försöka få en tandläkartid! Är så fucking trött på att plasten bara lossnar hela tiden, denna gången ska den sitta kvar! Annars jävlar! ;)

Sitter här och tuggar på HubbaBubba sour Apple. Fick det nyss av min bror som inte klarar av det. Ilningar i tänderna ni vet. "/

Idag ska jag, hmm, fortsätta med min förbannade filmplansch som ska in den 20 februari. Det går inget vidare om jag ska vara ärlig, har 0 fantasi.

Emelie kommer till mig sen! Vet INTE vad vi ska hitta på, det återstår att se helt enkelt.! =)

Ha en bra dag & lov! :D


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: