Svenska uppsats!

                                            Datum: 2008-02-08 Tid: 10:45:04 Kategori: Systrarna Olsen
Snabbt inlägg igen. ;)

Första lektionen idag var svenska. Med andra ord skulle jag skriva klart uppsatsen som jag började med igår. HAHA den söööög. xD Den sämsta historien genom tiderna, på 10 sidor. Stackars lärare och behöva läsa den, menmen, det är deras jobb ju. ;)

HAHA nu skrek Carin utanför: AAAAJ, DET GÖR OOONT!
Haha, alltid lika kul och höra henne skrika i korridoren. ;D

Ikväll ska jag till Jönköping och SOLA. Hoppas att det tar, och att solariet fortfarande är öppet när jag kommer, runt halv 7.
I morgon ska mamma till IKEA och köpa nytt skrivbord till Adam eller något. Jag ska dit också, eller till a6 i alla fall, kolla på Stadium efter något jag kan tänkas behöva. Fick ett presentkort där på 500:-.

image391

;)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: