Torsdag

                                            Datum: 2008-02-07 Tid: 15:22:06 Kategori: Blandat
Hej :)

Första inlägget idag och faktiskt första gången jag har igång datorn! Inte illa för att vara mig. ;) Men, jag har haft matte, företagsekonomi, naturkunskap (prov!) och svenska (prov!). Nu har jag min sista lektion, resurstid. Helt onödigt egentligen, kan ju lika gärna göra allt hemma.

Idag när jag kommer hem ska jag läsa klart engelska-boken som jag knappt har börjat i! Sen ska jag äta godis som jag har kvar sedan igår! Är verkligen beroende av godis, så himla gott är det. Får typ, panik om jag inte får socker!!! Det är icke bra! "/

Har precis valt kurser inför årkurs 2 och estetisk verksamhet. Jag valde
image381
Detta valde jag. ;P Hoppas på det bästa! Undrar vad bashantering är för något. :S

image382

Håll med om att det verkar coolt att kunna lite japanska! =) Det ska jag läsa, och lära mig! Eller i alla fall försöka. ;)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: